ترنگ باران

ترنگ باران

پنجره‌یی است همساز باران؛ پیوند دهنده‌ی من و تو
ترنگ باران

ترنگ باران

پنجره‌یی است همساز باران؛ پیوند دهنده‌ی من و تو

دل من

دل من:

 همچو سالیست، دارندهء چهار فصل؛ تابستانی، خزانی، زمستانی و گاهی هم بهار و بهاریست. اما فرقش در اینست که مدت معینی را نشناخته و می شود بعد از ثانیهء و یا بعد از سالهای با تغیر چهرهء طبیعت، تغیر فصل دهد.
ای کاش! همیشه باران بود و این دل همیشه بارانی.
شعریست دوای دلم:

ز دست دیده و دل هر دو فریاد
هرآنچه دیده بیند،  دل کند یاد
بسازم خنجری نوکش ز فولاد
زنم بر دیده  تا  دل  گردد  آزاد

بابا طاهر عریان
نظرات 2 + ارسال نظر
نه 1389,06,04 ساعت 05:08 ب.ظ

جناب آقایی که کاپی پست را حرام می دانید و می گویید که باید منبع ذکر گردد.
گفته بودی که باید مطالب از خود ادم باشد مگه نه؟
این رباعی کی از شماست!

ای کاش مرد آن هم می بودی که نامت را ذکر می کردی و از نامت عار نمی داشتی، تا می دیدیم که این جناب از کدام فامیل با تربیتی بوده که دهانش را با کلمات فحش ، دشنام ... شیرین کرده و بعد چنین تربیت داده. لذا با همچو کسانی حیف است که کلمهء را بنویسیم، چه رسد به اینکه در بارهء رباعی جوابی بنویسم.
اگر کسی مردانه نقدم کرد جوابش را آنوقت خواهی دید.

نه که نه 1389,06,04 ساعت 05:09 ب.ظ

این هم از سانسورت که بدون تایید درج نمی کنی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

کمینتت را که حذف کردم به خواطر کلماتی بود که ورد دهانت است و در وبلاگ من جای چنین کلماتی نیست. آزادی حدی دارد و از حدش که گذشت سانسور که چیزی نیست چیز های دیگری را نیز در پی دارد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد