ترنگ باران

ترنگ باران

پنجره‌یی است همساز باران؛ پیوند دهنده‌ی من و تو
ترنگ باران

ترنگ باران

پنجره‌یی است همساز باران؛ پیوند دهنده‌ی من و تو

چشم تو



چشم تو

اینجا کــــــــنار پنجره بیـــــــــــمار چشم تو
هر روز دلخوشک پس اخـــــــــبار چشم تو

تابیده در مشام سحر مشک مست شوق
بر گل تنــــــــیده شــــــــــبنم آثار چشم تو

اما! هـــــــــــزار فاصله و رنج و درد و مرگ!
تا من رســـــم به حلقه ی گلزار چشم تو

اندر خطوط ثانــیه ها گـــــــیج و گم شدم
دنـــــــــــــــــــبال خط آخر دیدار چشم تو

این حلـقه های زنجیر فرهــــــنگ پای من
گویا رضــای مرگم و آزار چـــــــــــــشم تو!

تا تارهــــــــای زنجیر فولاد بشکـــــــــــنم
صد خط منکسر پی دیوار چـــــــــشم تو!


نظرات 2 + ارسال نظر
خوی اس دی 1391,03,19 ساعت 08:30 ب.ظ http://www.khoysd.ir

خوی هاست در نظر دارد به 20 وبلاگ به صورت اولویت در ثبت نام، دامنه رایگان ir. + تخفیف ویژه هاست (فقط پلان قرمز) ارائه دهد!

دامنه ir. رایگان
فضای وب: 10 گیگ
ترافیک ماهامه: 100 گیگ

فقط 15000 تومان!!

شما هم می توانید جزو 20 نفر باشید!!!
هم اکنون ثبت نام کنید!!

خوی هاست
www.khoysd.ir

مهدی 1391,03,19 ساعت 08:38 ب.ظ http://gitare.blogsky.com

زیبا بود داود جان
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد