ترنگ باران

ترنگ باران

پنجره‌یی است همساز باران؛ پیوند دهنده‌ی من و تو
ترنگ باران

ترنگ باران

پنجره‌یی است همساز باران؛ پیوند دهنده‌ی من و تو

چند دو بیتی

امروز با چند دوبیتی خدمت رسیده ایم:

۱
هوا بد قسم تاریک است اینجا
دلم از مـوی باریک است اینجا
چو آهـــو چنگ گرگان گرسنه؛
دلم با مرگ نزدیک ‌است اینجا

۲
خدا را هــــم ز پیش ما ربوده!
کلیـــــد آن بهشتش را خریده!
چو مانـده در دو دنیا آن جهنم
و یا آن «پشه‌ی نمرود» مرده

۳
ازان روزی مـــــرا کاینجا کشیده
دو چشمم ذره ی شادی ندیده
فــقط دیدم که خوردند آهوان را
و حـــالا بر سر من هم رسیده

۴
من و تو طعمه‌ی «شب‌گیر» گشتیم
جوانی را ندیده پــــــــــــــــیر گشتیم
ز خشــم چشـــم آن صـــیاد شـــیاد
اسیر زخــــــــــــــم های تیر گشتیم

داکا
1.8.2011
نظرات 3 + ارسال نظر
شقایق 1390,05,11 ساعت 05:10 ب.ظ http://www.fun4bax.com

سلام وبلاگ بسیار زیبایی داری ...
به من هم سر بزن
سایت : www.fun4bax.com

مسعود 1390,05,11 ساعت 05:11 ب.ظ http://roya.10r.ir

جالب بود
موفق باشید

چه همدردیم من و تو چه هم احساسیم من وتو این سرنوشت است که من و تو اینگونه جهان را میبینیم شاید اعمال بزرگان است که من وتو گیریبان گیر شدیم شاید قضا و قدر است
دوست عزیز من فیض الله علیزاده هستم دورارن کودکیم را در جاغوری سپری کردم ولی در کودکی جاغوری را ترک کردم بدلیل نبودن نان سالهاست در ایران برای زنده بودنم می جنگم
روزی که در ایران رسیدم باخود میگفتم که فقط همین امسال اینجا هستم ولی چهارده سال گزشت که من هنوز همان هستم که بودم
نه تنها من بلکه همه افغان ها که اینجا هست
شاعر نیستم ولی شعررا خیلی دوست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد